Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Markedsføring på Google

Et af de bedste steder du kan markedsføre din hjemmeside og dermed din virksomhed, er på søgemaskinen Google. Langt størstedelen af søgninger i Danmark foregår på Google, og man kan her sikre sig utroligt målrettede og relevante besøgende, modsat f.eks. bannerannoncer, som nærmest er at skyde med spredehagl.

Få et tilbud på søgemaskineoptimering

Når folk søger på google fortæller de direkte om de er på jagt efter billigt børnetøj eller den nyeste mobiltelefon – og denne information kan du bruge til at målrette din markedsføring på Google, så du får meget relevante besøgende, og derved flere salg, tilmeldinger til dit nyhedsbrev eller hvad der nu er dit mål med et besøg på din hjemmeside.

Der er to måder at markedsføre sig på Google. Du kan enten satse på organisk søgemaskineoptimering, dvs. de søgeresultater som google mener er vigtigst, eller du benytte dig af Google Adwords, hvor du betaler for placeringer, og kan målrette direkte hvilke søgeord der skal udløse visning af din annonce. Du kan selvfølgelig også satse på en kombination, navnlig da organisk søgemaskineoptimering tager lidt tid, hvorimod Google adwords kan sikre dig besøgende fra dag 1.

Er du i tvivl om hvilken strategi der vil være den rigtige for dig kan du kontakte mig, så kan vi i fællesskab afdække dine behov, og lægge en plan der giver dig maksimalt udbytte af din markedsføring på Google.

You may also like

Hvordan får jeg flere besøgende?

Dette er et spørgsmål som de fleste hjemmesideejere og bloggere stiller sig selv – For hele formålet med en blog eller hjemmeside må være at få flere besøgende, som kan læse ens artikler, klikke på ens bannere eller købe ens produkter. For rigtig mange mennesker er det en stor gåde hvordan man får flere besøgende […]

Hvem linker til min hjemmeside?

En af de vigtige parametre i al søgemaskineoptimering er indgående links, for især Google vægter disse meget højt. Derfor er det nyttig viden at se hvem der linker til dig, og navnlig hvem der linker til dine konkurrenter. Hvorfor er det vigtigt med links til min hjemmeside Søgemaskinerne vægter en hjemmesides popularitet og ikke mindst […]

SEO – Få flere relevante besøgende med seo

SEO er egentlig et engelsk begreb, og er en forkortelse for Search Engine Optimization. På dansk hedder det kort og kontant søgemaskineoptimering, og SEO er nøglen til flere gratis besøgende på din hjemmeside. Da flere besøgende er lig med flere salg, og dermed flere penge i kassen er der god fornuft i at satse på […]