Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Hvordan får jeg min virksomhed på Google Maps?

Du har måske bemærket de lokale resultater, som kommer frem når du laver en søgning på Google? Det er resultater fra Google Maps – eller Google Places, og du kan helt selv bestemme indholdet i visningen. De lokale resultater og kortvisningen kommer frem, når Google vurderer at det man søger er overvejende lokalt. Det kan […]

Ny hjemmeside til sammenligning af priser

I går satte jeg et helt nyt projekt online: shoplr.dk. Tanken er at lave et lidt mere avanceret affiliatesite, som henter priser fra en lang række forskellige kilder. Det er et super spændende projekt at arbejde på, da jeg laver alting fra bunden – Ingen crappy wordpresspjank her. Det er ikke noget nyt påfund jeg […]

Hvordan laver jeg en blog?

Noget af det, som søgemaskinerne elsker, er at man hele tiden har nyt og opdateret indhold på sin hjemmeside. Et af de værktøjer man kan bruge til det, er ved at tilkoble en blog til sin hjemmeside. Der er da også flere og flere virksomheder der får øjnene op for værdien af at blogge. Inden […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *