Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Inspiration til linkbuilding

En af de væsentligste rankingfaktorer for Google er links fra andre hjemmesider. Man kan få links på mange måder, og her er lidt inspiration og gode steder at linkbuilde til din hjemmeside. Nedenstående links er primært for dig der stifter bekendtskab med linkbuilding for første gang, og som måske har hørt om emnet på en […]

Hvordan giver jeg andre adgang til Adwords?

Det er let at give os adgang til dine Google adwords, uden at du behøver udlevere dit personlige Google-login. Vi bruger Google’s kundecenter til administration af kunders adwords, det betyder at vi benytter vores eget login til at administrere dine adwords. En yderligere fordel ved dette er, at dine adwords forbliver din ejendom, også hvis […]

Bliv klogere på online markedsføring

Er du interesseret i online markedsføring, så skal du ikke gå glip af årets konference, som finder sted i København den 19. april 2012. Det er nok Danmarks største konference af sin art, med en lang række spændende indlægsholdere. Marketing Camp er arrangeret af Ib Potter, som også har stået bag Digital Markedsføring i Holstebro. […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *