Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Google +1 er en realitet

Google annoncerede jo tilbage i april, at de var på vej med en social funktion til websider, som skulle gøre det muligt for besøgende på en hjemmeside at tilkendegive at man synes godt om siden – I bedste facebookstil. Nu er funktionen så blevet en realitet, idet Googles +1 knap har set dagens lys. Du […]

Authorrank – dit fingeraftryk på nettet

Måske har du allerede hørt om authorrank, den seneste opdatering fra Google. Authorrank er en måde at bedømme indhold på nettet, ud fra din historik som forfatter. De seneste år har Google kæmpet en indædt kamp mod webspam i form af dårlige tekster og spamlinks – Det har resulteret i opdateringerne Panda og Penguin, som […]

Billig søgemaskineoptimering

Er du på udkig efter billig søgemaskineoptimering? Hvad kigger du så på? Hvis du udelukkende fokuserer på prisen for den udførte opgave, kan du meget vel risikere at brænde nallerne på noget SEO, der enten ikke virker, påfører dig unødvendige udgifter eller måske ligefrem er skadeligt for din hjemmeside og dermed din forretning. Så vil […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *