Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Linkbuilding – et godt råd

Jeg er simpelthen nødt til at komme med et godt råd til dig der selv vil linkbuilde – For linkbuilding er nemlig en opgave man kan komme rigtig langt med for små penge, hvis man da ellers gør det rigtigt. Jeg driver blandt flere linkkataloger Linky.dk – hvor du ganske gratis kan tilmelde dit link, […]

Hvordan får jeg min virksomhed på Google Maps?

Du har måske bemærket de lokale resultater, som kommer frem når du laver en søgning på Google? Det er resultater fra Google Maps – eller Google Places, og du kan helt selv bestemme indholdet i visningen. De lokale resultater og kortvisningen kommer frem, når Google vurderer at det man søger er overvejende lokalt. Det kan […]

Se dine konkurrenters søgeord

I denne video kan du få en forsmag på et værktøj, der kan løfte lidt af sløret for, hvilke søgeord dine konkurrenter ranker godt på. Du finder værktøjet her: Searchmetrics

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *