Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

SEO – Få flere relevante besøgende med seo

SEO er egentlig et engelsk begreb, og er en forkortelse for Search Engine Optimization. På dansk hedder det kort og kontant søgemaskineoptimering, og SEO er nøglen til flere gratis besøgende på din hjemmeside. Da flere besøgende er lig med flere salg, og dermed flere penge i kassen er der god fornuft i at satse på […]

Nethandel giver fysiske butikker mulighed for udvikling

Det er ikke en hemmelighed, at mange forbrugere bruger de fysiske butikker som showrooms, for derefter at gå hjem og købe produkterne på internettet og det må detailhandlen udnytte bedst muligt. Som indehaverne af mange af butikkerne i Hjørring ganske rigtigt udtrykte i Nordjyske d. 13. marts, og i TV2Nord den 23. marts, så er […]

Det er IKKE aprilsnar!!

(Ja, nedenstående var så sidste år 😉 Mød SEOnord på New Bizz Zone d. 1. April ved forårsmessen i Aalborg Vil du vide mere om søgemaskineoptimering og hvordan du får flere kunder i butikken? Så er det nu du skal gøre klar til at deltage i forårsmessen 2011 i Aalborg. Fra d. 1. til d. […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *