Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

SEO – Få flere relevante besøgende med seo

SEO er egentlig et engelsk begreb, og er en forkortelse for Search Engine Optimization. På dansk hedder det kort og kontant søgemaskineoptimering, og SEO er nøglen til flere gratis besøgende på din hjemmeside. Da flere besøgende er lig med flere salg, og dermed flere penge i kassen er der god fornuft i at satse på […]

Hosted website og duplicate content

Har du en hosted løsning til enten din webshop eller din hjemmeside? Så kan du risikere at blive ramt af duplicate content, selvom du sikrer dig på din egen side efter alle kunstens regler. Duplicate content er jo dette, at det samme indhold kan tilgås på flere forskellige webadresser, enten på din egen hjemmeside, eller […]

Se dine konkurrenters søgeord

I denne video kan du få en forsmag på et værktøj, der kan løfte lidt af sløret for, hvilke søgeord dine konkurrenter ranker godt på. Du finder værktøjet her: Searchmetrics

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.