Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Opsæt din første Google Adwords kampagne

Google Adwords er et stærkt værktøj i kampen om kundernes gunst. Driver du en mindre webshop, eller sælger du tjenesteydelser? Så kan du prøve kræfter med Google Adwords. I nedenstående video forklarer Per Allerup, hvordan du let kan opsætte din første Adwordskampagne.

Få 600 kr at starte for

Når du har sat din første kampagne op, kan du kontakte os, så får du en rabatkupon, som giver dig for 600 kr gratis klik fra Google Adwords. Det koster dig ikke noget, andet end den tid det tager at skrive en mail.

Under videoen finder du lidt gode tips til din første kampagne.

Gode råd til din første Google Adwords kampagne

  1. Det bedste resultat får du, hvis din opsætning på adwords afspejler strukturen på din hjemmeside. Har du eksempelvis 3 kategorier – Løbesko, vandresko og vinterstøvler? Så kan du med fordel oprette en kampagne til hver af disse, som så indeholder et antal annoncegrupper – Måske en til hvert mærke.
  2. Husk at sætte rigeligt budget af – Der er jo ikke noget ved at dine kampagner stopper kl 16, fordi der ikke er flere penge, hvis kunderne handler kl 20.
  3. Brug negative søgeord – Det er svært at konvertere på noget indeholdende “gratis” – Eller “fri levering”, hvis du tager 65 kr for fragt.
  4. Vær ikke nervøs for at slå dårlige søgeord ihjel. Hvis et ord ikke har konverteret efter 200 klik – Gør det nok heller ikke efter 400.

Held og lykke med det. Husk at du altid kan få et uforpligtende tjek af dine Adwords hos os.

 

You may also like

Få en SEO analyse – Kun 4.995,-

Hvordan er din hjemmesides SEOtilstand egentlig? Nu kan du få en rapport over den generelle tilstand, og muligheder for forbedringer for kun 4.995 eks. moms. Rapporten kommer hele vejen rundt om din hjemmeside, og behandler både onsite søgemaskineoptimering samt muligheder for indgående links. Det får du med søgemaskineopteringsrapporten: Når du bestiller søgerapporten får du status […]

Nethandel giver fysiske butikker mulighed for udvikling

Det er ikke en hemmelighed, at mange forbrugere bruger de fysiske butikker som showrooms, for derefter at gå hjem og købe produkterne på internettet og det må detailhandlen udnytte bedst muligt. Som indehaverne af mange af butikkerne i Hjørring ganske rigtigt udtrykte i Nordjyske d. 13. marts, og i TV2Nord den 23. marts, så er […]

Så er der igen brug for ekstra arbejdskraft hos SEOnord!

Vi har forrygende travlt og har derfor brug for et antal studentermedhjælpere, som vi kan trække på til mindre tekstopgaver, f.eks. linkbuilding og blogindlæg. Timeantallet er varierende, men til gengæld er vi også fleksible den anden vej, så hvis du har travlt på studiet eller andet, så er det helt acceptabelt at sige nej tak […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *