Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Søgemaskineoptimering på abonnement

Hvordan er din hjemmeside placeret på dine vigtigste søgeord? Hvad er mulighederne for forbedringer? Det er altsammen spørgsmål som de fleste hjemmesideejere stiller sig selv, og de fleste får ikke gjort nok ud af søgemaskineoptimeringen, primært fordi man har en ide om at det koster det hvide ud af øjnene at få søgeoptimeret sin hjemmeside.

Men det behøver ikke nødvendigvis koste dig din højre arm at forbedre dine placeringer på Google – Med din helt egen seomand kan du nemlig give søgemaskineoptimeringen den indsats den fortjener, uden at du behøver bruge hele nætter på søgeordsanalyser, linkbuilding og tekstforfatning.

Med et abonnement på søgemaskineoptimering klarer vi hele molevitten for dig, det eneste du skal gøre er at følge med fra sidelinjen.

Hvordan foregår søgemaskineoptimering på abonnement?

Typisk starter et forløb med at vi aftaler hvilke vigtige søgeord der skal arbejdes med. Disse fastlægges ud fra en søgeordsanalyse. Derefter gennemgås din hjemmeside, og vigtige landingssider identificeres. Når de ting ligger klar, kan den målrettede SEO starte. Typisk vil du i starten få meget mere end du betaler for, da opstarten er tung i forhold til vedligeholdende SEO. Det skal du ikke betale ekstra for.

Er du interesseret i at høre mere om dine muligheder? Så kontakt os, og hør om dine muligheder for løbende SEO.

You may also like

Opsæt din første Google Adwords kampagne

Google Adwords er et stærkt værktøj i kampen om kundernes gunst. Driver du en mindre webshop, eller sælger du tjenesteydelser? Så kan du prøve kræfter med Google Adwords. I nedenstående video forklarer Per Allerup, hvordan du let kan opsætte din første Adwordskampagne. Få 600 kr at starte for Når du har sat din første kampagne […]

Nethandel giver fysiske butikker mulighed for udvikling

Det er ikke en hemmelighed, at mange forbrugere bruger de fysiske butikker som showrooms, for derefter at gå hjem og købe produkterne på internettet og det må detailhandlen udnytte bedst muligt. Som indehaverne af mange af butikkerne i Hjørring ganske rigtigt udtrykte i Nordjyske d. 13. marts, og i TV2Nord den 23. marts, så er […]

Søgemaskineoptimering til Google

Når man snakker søgemaskineoptimering herhjemme er det overvejende til søgemaskinen Google. Google står nemlig for 90-95% af alle søgninger på søgemaskiner i Danmark. Derfor er der sundt fornuft i at tilrettelægge sin søgemaskineoptimering så den tilgodeser Google bedst muligt. Generelt er de mest udbredte søgemaskiner i Danmark Google, Yahoo og Bing. De har forskellige algoritmer, […]