Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Søgemaskineoptimering på abonnement

Hvordan er din hjemmeside placeret på dine vigtigste søgeord? Hvad er mulighederne for forbedringer? Det er altsammen spørgsmål som de fleste hjemmesideejere stiller sig selv, og de fleste får ikke gjort nok ud af søgemaskineoptimeringen, primært fordi man har en ide om at det koster det hvide ud af øjnene at få søgeoptimeret sin hjemmeside.

Men det behøver ikke nødvendigvis koste dig din højre arm at forbedre dine placeringer på Google – Med din helt egen seomand kan du nemlig give søgemaskineoptimeringen den indsats den fortjener, uden at du behøver bruge hele nætter på søgeordsanalyser, linkbuilding og tekstforfatning.

Med et abonnement på søgemaskineoptimering klarer vi hele molevitten for dig, det eneste du skal gøre er at følge med fra sidelinjen.

Hvordan foregår søgemaskineoptimering på abonnement?

Typisk starter et forløb med at vi aftaler hvilke vigtige søgeord der skal arbejdes med. Disse fastlægges ud fra en søgeordsanalyse. Derefter gennemgås din hjemmeside, og vigtige landingssider identificeres. Når de ting ligger klar, kan den målrettede SEO starte. Typisk vil du i starten få meget mere end du betaler for, da opstarten er tung i forhold til vedligeholdende SEO. Det skal du ikke betale ekstra for.

Er du interesseret i at høre mere om dine muligheder? Så kontakt os, og hør om dine muligheder for løbende SEO.

You may also like

Check for duplicate content

Værktøjer til duplicate content Det er desværre begrænset hvad der findes af gratis værktøjer til at chekke for problemer med duplicate content, men der findes dog nogle få gratis: Virante Duplicate Content Online værktøj, hvor du kan tjekke et domæne for duplicate content. Med værktøjet kan du undersøge din hjemmeside for følgende duplicate content fejl: […]

Hvordan får jeg flere besøgende?

Dette er et spørgsmål som de fleste hjemmesideejere og bloggere stiller sig selv – For hele formålet med en blog eller hjemmeside må være at få flere besøgende, som kan læse ens artikler, klikke på ens bannere eller købe ens produkter. For rigtig mange mennesker er det en stor gåde hvordan man får flere besøgende […]

Google +1 er en realitet

Google annoncerede jo tilbage i april, at de var på vej med en social funktion til websider, som skulle gøre det muligt for besøgende på en hjemmeside at tilkendegive at man synes godt om siden – I bedste facebookstil. Nu er funktionen så blevet en realitet, idet Googles +1 knap har set dagens lys. Du […]