Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Billig søgemaskineoptimering

Er du på udkig efter billig søgemaskineoptimering? Hvad kigger du så på? Hvis du udelukkende fokuserer på prisen for den udførte opgave, kan du meget vel risikere at brænde nallerne på noget SEO, der enten ikke virker, påfører dig unødvendige udgifter eller måske ligefrem er skadeligt for din hjemmeside og dermed din forretning. Så vil det være alt andet end billig SEO.

Der findes rigtig mange leverandører af billig søgeoptimering, som enten rådgiver direkte forkert, eller bruger metoder der kan skade dit websted, og måske ligefrem medfører blacklisting i Google. Især når du køber linkbuilding skal du være på vagt. Det er nemlig ret nemt at købe links i udlandet, som direkte kan skade din hjemmeside, når Google skal vurdere kvaliteten af dine links. Hvis Google vurderer, at dine links er lavet for at manipulere med søgeresultaterne, så kan du risikere at blive straffet. Sker det, har du købt for billig SEO.

Vil du være sikker på at den søgemaskineoptimering der udføres i virkeligheden er den billigste, bør du ikke udelukkende fokusere på anskaffelsesprisen, men også have fokus på det udbytte du får af den udførte seo – om den så er billig eller dyr.

Hvis søgemaskineoptimeringen har kostet dig lidt, men samtidig giver en masse nye købelystne besøgende, som ovenikøbet kommer via relevante søgeord, ja så kan den søgeoptimering faktisk vise sig at være den billigste, selvom der var andre tilbud der på papiret så billige ud.

Står du overfor at skulle have udført en optimering af din sides synlighed i søgemaskinerne bør du få flere tilbud hjem på opgaven, sikre dig hvilke metoder der anvendes, og tjekke referencer for de enkelte leverandører. På den måde sikrer du dig at den udførte søgemaskineoptimering er den billigste, især på den lange bane.

Få et uforpligtende tilbud, og hør hvad jeg kan gøre for din virksomhed

You may also like

Søgeordsoptimering – Vejen til topresultater i Google

Det er egentlig det det handler om. Vil du til tops i de fleste søgemaskiner, skal du optimere din side og dine tekster til de søgeord som dine brugere anvender, og ikke de søgeord du mener de anvender.Søgeordene er grundstenen i dine Google adwords eller søgemaskineoptimering I Danmark er den største søgemaskine Google, som står […]

Søgemaskineoptimering til Google

Når man snakker søgemaskineoptimering herhjemme er det overvejende til søgemaskinen Google. Google står nemlig for 90-95% af alle søgninger på søgemaskiner i Danmark. Derfor er der sundt fornuft i at tilrettelægge sin søgemaskineoptimering så den tilgodeser Google bedst muligt. Generelt er de mest udbredte søgemaskiner i Danmark Google, Yahoo og Bing. De har forskellige algoritmer, […]

Se dine konkurrenters søgeord

I denne video kan du få en forsmag på et værktøj, der kan løfte lidt af sløret for, hvilke søgeord dine konkurrenter ranker godt på. Du finder værktøjet her: Searchmetrics