Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Markedsføring på Google

Et af de bedste steder du kan markedsføre din hjemmeside og dermed din virksomhed, er på søgemaskinen Google. Langt størstedelen af søgninger i Danmark foregår på Google, og man kan her sikre sig utroligt målrettede og relevante besøgende, modsat f.eks. bannerannoncer, som nærmest er at skyde med spredehagl.

Få et tilbud på søgemaskineoptimering

Når folk søger på google fortæller de direkte om de er på jagt efter billigt børnetøj eller den nyeste mobiltelefon – og denne information kan du bruge til at målrette din markedsføring på Google, så du får meget relevante besøgende, og derved flere salg, tilmeldinger til dit nyhedsbrev eller hvad der nu er dit mål med et besøg på din hjemmeside.

Der er to måder at markedsføre sig på Google. Du kan enten satse på organisk søgemaskineoptimering, dvs. de søgeresultater som google mener er vigtigst, eller du benytte dig af Google Adwords, hvor du betaler for placeringer, og kan målrette direkte hvilke søgeord der skal udløse visning af din annonce. Du kan selvfølgelig også satse på en kombination, navnlig da organisk søgemaskineoptimering tager lidt tid, hvorimod Google adwords kan sikre dig besøgende fra dag 1.

Er du i tvivl om hvilken strategi der vil være den rigtige for dig kan du kontakte mig, så kan vi i fællesskab afdække dine behov, og lægge en plan der giver dig maksimalt udbytte af din markedsføring på Google.

You may also like

Google +1 er en realitet

Google annoncerede jo tilbage i april, at de var på vej med en social funktion til websider, som skulle gøre det muligt for besøgende på en hjemmeside at tilkendegive at man synes godt om siden – I bedste facebookstil. Nu er funktionen så blevet en realitet, idet Googles +1 knap har set dagens lys. Du […]

SEO – Få flere relevante besøgende med seo

SEO er egentlig et engelsk begreb, og er en forkortelse for Search Engine Optimization. På dansk hedder det kort og kontant søgemaskineoptimering, og SEO er nøglen til flere gratis besøgende på din hjemmeside. Da flere besøgende er lig med flere salg, og dermed flere penge i kassen er der god fornuft i at satse på […]

Hvad er Google’s Panda update?

Google kommer hele tiden med opdateringer til deres algoritme, altså den formel som bestemmer hvordan hjemmesider placeres i Google’s søgeresultater. Der sker formentlig ændringer hver dag, eller i hvert fald flere gange ugentligt. De fleste af disse ændringer er dog af mindre betydning. Det er ofte kun små parametre der skrues på. Af og til […]