Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Markedsføring på Google

Et af de bedste steder du kan markedsføre din hjemmeside og dermed din virksomhed, er på søgemaskinen Google. Langt størstedelen af søgninger i Danmark foregår på Google, og man kan her sikre sig utroligt målrettede og relevante besøgende, modsat f.eks. bannerannoncer, som nærmest er at skyde med spredehagl.

Få et tilbud på søgemaskineoptimering

Når folk søger på google fortæller de direkte om de er på jagt efter billigt børnetøj eller den nyeste mobiltelefon – og denne information kan du bruge til at målrette din markedsføring på Google, så du får meget relevante besøgende, og derved flere salg, tilmeldinger til dit nyhedsbrev eller hvad der nu er dit mål med et besøg på din hjemmeside.

Der er to måder at markedsføre sig på Google. Du kan enten satse på organisk søgemaskineoptimering, dvs. de søgeresultater som google mener er vigtigst, eller du benytte dig af Google Adwords, hvor du betaler for placeringer, og kan målrette direkte hvilke søgeord der skal udløse visning af din annonce. Du kan selvfølgelig også satse på en kombination, navnlig da organisk søgemaskineoptimering tager lidt tid, hvorimod Google adwords kan sikre dig besøgende fra dag 1.

Er du i tvivl om hvilken strategi der vil være den rigtige for dig kan du kontakte mig, så kan vi i fællesskab afdække dine behov, og lægge en plan der giver dig maksimalt udbytte af din markedsføring på Google.

You may also like

Hvordan får jeg min virksomhed på Google Maps?

Du har måske bemærket de lokale resultater, som kommer frem når du laver en søgning på Google? Det er resultater fra Google Maps – eller Google Places, og du kan helt selv bestemme indholdet i visningen. De lokale resultater og kortvisningen kommer frem, når Google vurderer at det man søger er overvejende lokalt. Det kan […]

Søgemaskineoptimering på abonnement

Hvordan er din hjemmeside placeret på dine vigtigste søgeord? Hvad er mulighederne for forbedringer? Det er altsammen spørgsmål som de fleste hjemmesideejere stiller sig selv, og de fleste får ikke gjort nok ud af søgemaskineoptimeringen, primært fordi man har en ide om at det koster det hvide ud af øjnene at få søgeoptimeret sin hjemmeside. […]

Søgeordsoptimering – Vejen til topresultater i Google

Det er egentlig det det handler om. Vil du til tops i de fleste søgemaskiner, skal du optimere din side og dine tekster til de søgeord som dine brugere anvender, og ikke de søgeord du mener de anvender.Søgeordene er grundstenen i dine Google adwords eller søgemaskineoptimering I Danmark er den største søgemaskine Google, som står […]