Et af de bedste steder du kan markedsføre din hjemmeside og dermed din virksomhed, er på søgemaskinen Google. Langt størstedelen af søgninger i Danmark foregår på Google, og man kan her sikre sig utroligt målrettede og relevante besøgende, modsat f.eks. bannerannoncer, som nærmest er at skyde med spredehagl.
Få et tilbud på søgemaskineoptimering
Når folk søger på google fortæller de direkte om de er på jagt efter billigt børnetøj eller den nyeste mobiltelefon – og denne information kan du bruge til at målrette din markedsføring på Google, så du får meget relevante besøgende, og derved flere salg, tilmeldinger til dit nyhedsbrev eller hvad der nu er dit mål med et besøg på din hjemmeside.
Der er to måder at markedsføre sig på Google. Du kan enten satse på organisk søgemaskineoptimering, dvs. de søgeresultater som google mener er vigtigst, eller du benytte dig af Google Adwords, hvor du betaler for placeringer, og kan målrette direkte hvilke søgeord der skal udløse visning af din annonce. Du kan selvfølgelig også satse på en kombination, navnlig da organisk søgemaskineoptimering tager lidt tid, hvorimod Google adwords kan sikre dig besøgende fra dag 1.
Er du i tvivl om hvilken strategi der vil være den rigtige for dig kan du kontakte mig, så kan vi i fællesskab afdække dine behov, og lægge en plan der giver dig maksimalt udbytte af din markedsføring på Google.