Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Google +1 er en realitet

Google annoncerede jo tilbage i april, at de var på vej med en social funktion til websider, som skulle gøre det muligt for besøgende på en hjemmeside at tilkendegive at man synes godt om siden – I bedste facebookstil. Nu er funktionen så blevet en realitet, idet Googles +1 knap har set dagens lys. Du […]

SEO tekster er sund fornuft

Når du skriver tekster og artikler til din hjemmeside, er det vigtigt at du sætter dig i dine besøgendes sted, og vælger nogle udtryk og vendinger som de kunne tænkes at anvende i søgninger på Google. Der er jo ikke meget fornuft i at skrive stolpe op og stolpe ned om Dynomast, hvis brugerne i […]

Hvordan får jeg flere besøgende?

Dette er et spørgsmål som de fleste hjemmesideejere og bloggere stiller sig selv – For hele formålet med en blog eller hjemmeside må være at få flere besøgende, som kan læse ens artikler, klikke på ens bannere eller købe ens produkter. For rigtig mange mennesker er det en stor gåde hvordan man får flere besøgende […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.