Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Bliv klogere på online markedsføring

Er du interesseret i online markedsføring, så skal du ikke gå glip af årets konference, som finder sted i København den 19. april 2012. Det er nok Danmarks største konference af sin art, med en lang række spændende indlægsholdere. Marketing Camp er arrangeret af Ib Potter, som også har stået bag Digital Markedsføring i Holstebro. […]

Hvordan får jeg min virksomhed på Google Maps?

Du har måske bemærket de lokale resultater, som kommer frem når du laver en søgning på Google? Det er resultater fra Google Maps – eller Google Places, og du kan helt selv bestemme indholdet i visningen. De lokale resultater og kortvisningen kommer frem, når Google vurderer at det man søger er overvejende lokalt. Det kan […]

Hvordan får jeg flere besøgende?

Dette er et spørgsmål som de fleste hjemmesideejere og bloggere stiller sig selv – For hele formålet med en blog eller hjemmeside må være at få flere besøgende, som kan læse ens artikler, klikke på ens bannere eller købe ens produkter. For rigtig mange mennesker er det en stor gåde hvordan man får flere besøgende […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.