Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Tjek om du er ramt af Google Panda 4.0

Googles Matt Cutts bekræftede i tirsdags, den 20. maj, at Google har rullet en ny opdatering til deres algoritme ud. Cutts bekræftede, at der var tale om en opdatering af Googles Panda opdatering. Denne er nummer 4 i rækken. Google Panda blev første gang lanceret i februar 2011, men der sker løbende ændringer til algoritmen. […]

Hosted website og duplicate content

Har du en hosted løsning til enten din webshop eller din hjemmeside? Så kan du risikere at blive ramt af duplicate content, selvom du sikrer dig på din egen side efter alle kunstens regler. Duplicate content er jo dette, at det samme indhold kan tilgås på flere forskellige webadresser, enten på din egen hjemmeside, eller […]

Hvordan får jeg min virksomhed på Google Maps?

Du har måske bemærket de lokale resultater, som kommer frem når du laver en søgning på Google? Det er resultater fra Google Maps – eller Google Places, og du kan helt selv bestemme indholdet i visningen. De lokale resultater og kortvisningen kommer frem, når Google vurderer at det man søger er overvejende lokalt. Det kan […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.