Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Hvordan får jeg min virksomhed på Google Maps?

Du har måske bemærket de lokale resultater, som kommer frem når du laver en søgning på Google? Det er resultater fra Google Maps – eller Google Places, og du kan helt selv bestemme indholdet i visningen. De lokale resultater og kortvisningen kommer frem, når Google vurderer at det man søger er overvejende lokalt. Det kan […]

Hvordan tilføjer jeg andre brugere til Google Analytics?

For at vi kan give dig den bedste rådgivning, er det vigtigt at vi kan se hvilke søgeord du får besøgende fra, og så er det jo også meget rart at vi kan se, at det vi laver virker. Derfor skal du tilføje os til din Google Analytics konto. Her kan du se hvordan du […]

Få forslag til søgeord fra Google Suggest

Der findes rigtig mange søgeordsværktøjer, og et af de bedre er Ubersuggest.org. I denne video kan du se hvordan du kan få gode forslag til søgeord med relation til dine input. Ubersuggest er bare ét af mange søgeordsværktøjer, som vi kommer til at arbejde med på mit 4 ugers SEO-kursus. Det kan du læse meget […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *