Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Tjek om du er ramt af Google Panda 4.0

Googles Matt Cutts bekræftede i tirsdags, den 20. maj, at Google har rullet en ny opdatering til deres algoritme ud. Cutts bekræftede, at der var tale om en opdatering af Googles Panda opdatering. Denne er nummer 4 i rækken. Google Panda blev første gang lanceret i februar 2011, men der sker løbende ændringer til algoritmen. […]

SEOnord udvider

Det sidste halve år har været helt fantastisk for SEOnord. Kunderne og opgaverne er strømmet til, og det har været svært at følge med ene mand. Derfor har jeg fra 1. marts ansat Lene Christiane som kommunikationsmedarbejder. Lene kommer fra et job som projektmedarbejder i Frederikshavn Erhvervsråd, og er uddannet cand. mag. i kultur, kommunikation […]

Check for duplicate content

Værktøjer til duplicate content Det er desværre begrænset hvad der findes af gratis værktøjer til at chekke for problemer med duplicate content, men der findes dog nogle få gratis: Virante Duplicate Content Online værktøj, hvor du kan tjekke et domæne for duplicate content. Med værktøjet kan du undersøge din hjemmeside for følgende duplicate content fejl: […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *