Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Øget fokusering giver større udbytte

Som nogen måske ved, så fik Shoplr sårn lidt klø tilbage i oktober. Det betød så, at jeg flyttede aktiviterne over på miloo.dk. Samtidig gennemførte jeg en komplet rebranding af virksomheden. Samtidig med navneskiftet blev fokus ændret, så der nu kun er modetøj og boligindretning tilbage på sitet.

Det har til gengæld givet pote på en anden måde: De to vigtige metrics afvisningsprocent og ikke mindst konverteringsraten er steget med ca. 25%, så jeg nu har et meget bedre site, selvom der er færre besøgende.

Det var bare lige det det. Hejhej.

You may also like

Inspiration til linkbuilding

En af de væsentligste rankingfaktorer for Google er links fra andre hjemmesider. Man kan få links på mange måder, og her er lidt inspiration og gode steder at linkbuilde til din hjemmeside. Nedenstående links er primært for dig der stifter bekendtskab med linkbuilding for første gang, og som måske har hørt om emnet på en […]

Hvordan får jeg min virksomhed på Google Maps?

Du har måske bemærket de lokale resultater, som kommer frem når du laver en søgning på Google? Det er resultater fra Google Maps – eller Google Places, og du kan helt selv bestemme indholdet i visningen. De lokale resultater og kortvisningen kommer frem, når Google vurderer at det man søger er overvejende lokalt. Det kan […]

Check for duplicate content

Værktøjer til duplicate content Det er desværre begrænset hvad der findes af gratis værktøjer til at chekke for problemer med duplicate content, men der findes dog nogle få gratis: Virante Duplicate Content Online værktøj, hvor du kan tjekke et domæne for duplicate content. Med værktøjet kan du undersøge din hjemmeside for følgende duplicate content fejl: […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *