Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Opsæt din første Google Adwords kampagne

Google Adwords er et stærkt værktøj i kampen om kundernes gunst. Driver du en mindre webshop, eller sælger du tjenesteydelser? Så kan du prøve kræfter med Google Adwords. I nedenstående video forklarer Per Allerup, hvordan du let kan opsætte din første Adwordskampagne.

Få 600 kr at starte for

Når du har sat din første kampagne op, kan du kontakte os, så får du en rabatkupon, som giver dig for 600 kr gratis klik fra Google Adwords. Det koster dig ikke noget, andet end den tid det tager at skrive en mail.

Under videoen finder du lidt gode tips til din første kampagne.

Gode råd til din første Google Adwords kampagne

  1. Det bedste resultat får du, hvis din opsætning på adwords afspejler strukturen på din hjemmeside. Har du eksempelvis 3 kategorier – Løbesko, vandresko og vinterstøvler? Så kan du med fordel oprette en kampagne til hver af disse, som så indeholder et antal annoncegrupper – Måske en til hvert mærke.
  2. Husk at sætte rigeligt budget af – Der er jo ikke noget ved at dine kampagner stopper kl 16, fordi der ikke er flere penge, hvis kunderne handler kl 20.
  3. Brug negative søgeord – Det er svært at konvertere på noget indeholdende “gratis” – Eller “fri levering”, hvis du tager 65 kr for fragt.
  4. Vær ikke nervøs for at slå dårlige søgeord ihjel. Hvis et ord ikke har konverteret efter 200 klik – Gør det nok heller ikke efter 400.

Held og lykke med det. Husk at du altid kan få et uforpligtende tjek af dine Adwords hos os.

 

You may also like

Linkbuilding med artikeldatabaser

  OBS! Efter denne artikel blev skrevet har Google fjernet en stor del af nedenstående artikeldatabaser fra deres indeks. Det er derfor vigtigt at du tjekker kvalitet af hver side du vil linkbygge fra. Det kan du gøre på google ved eksempelvis at søge: site:artikeldatabase.dk – Så vil du erfare at eksempelvis nævnte artikeldatabase er […]

Hvordan laver jeg en blog?

Noget af det, som søgemaskinerne elsker, er at man hele tiden har nyt og opdateret indhold på sin hjemmeside. Et af de værktøjer man kan bruge til det, er ved at tilkoble en blog til sin hjemmeside. Der er da også flere og flere virksomheder der får øjnene op for værdien af at blogge. Inden […]

Markedsføring på Google

Et af de bedste steder du kan markedsføre din hjemmeside og dermed din virksomhed, er på søgemaskinen Google. Langt størstedelen af søgninger i Danmark foregår på Google, og man kan her sikre sig utroligt målrettede og relevante besøgende, modsat f.eks. bannerannoncer, som nærmest er at skyde med spredehagl. Få et tilbud på søgemaskineoptimering Når folk […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.