Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Opsæt din første Google Adwords kampagne

Google Adwords er et stærkt værktøj i kampen om kundernes gunst. Driver du en mindre webshop, eller sælger du tjenesteydelser? Så kan du prøve kræfter med Google Adwords. I nedenstående video forklarer Per Allerup, hvordan du let kan opsætte din første Adwordskampagne.

Få 600 kr at starte for

Når du har sat din første kampagne op, kan du kontakte os, så får du en rabatkupon, som giver dig for 600 kr gratis klik fra Google Adwords. Det koster dig ikke noget, andet end den tid det tager at skrive en mail.

Under videoen finder du lidt gode tips til din første kampagne.

Gode råd til din første Google Adwords kampagne

  1. Det bedste resultat får du, hvis din opsætning på adwords afspejler strukturen på din hjemmeside. Har du eksempelvis 3 kategorier – Løbesko, vandresko og vinterstøvler? Så kan du med fordel oprette en kampagne til hver af disse, som så indeholder et antal annoncegrupper – Måske en til hvert mærke.
  2. Husk at sætte rigeligt budget af – Der er jo ikke noget ved at dine kampagner stopper kl 16, fordi der ikke er flere penge, hvis kunderne handler kl 20.
  3. Brug negative søgeord – Det er svært at konvertere på noget indeholdende “gratis” – Eller “fri levering”, hvis du tager 65 kr for fragt.
  4. Vær ikke nervøs for at slå dårlige søgeord ihjel. Hvis et ord ikke har konverteret efter 200 klik – Gør det nok heller ikke efter 400.

Held og lykke med det. Husk at du altid kan få et uforpligtende tjek af dine Adwords hos os.

 

You may also like

Kom i gang som digital iværksætter/freelancer

Nettet er fyldt med muligheder for at tjene penge og skabe en tilværelse, og derfor vælger mange i disse tider at kvitte det traditionelle lønmodtagerjob og i stedet give livet som iværksætter/freelancer et forsøg. Det er der mange gode grunde til – friheden, muligheden for at være sin egen chef og fleksibiliteten. I denne artikel […]

Check for duplicate content

Værktøjer til duplicate content Det er desværre begrænset hvad der findes af gratis værktøjer til at chekke for problemer med duplicate content, men der findes dog nogle få gratis: Virante Duplicate Content Online værktøj, hvor du kan tjekke et domæne for duplicate content. Med værktøjet kan du undersøge din hjemmeside for følgende duplicate content fejl: […]

Hvem linker til min hjemmeside?

En af de vigtige parametre i al søgemaskineoptimering er indgående links, for især Google vægter disse meget højt. Derfor er det nyttig viden at se hvem der linker til dig, og navnlig hvem der linker til dine konkurrenter. Hvorfor er det vigtigt med links til min hjemmeside Søgemaskinerne vægter en hjemmesides popularitet og ikke mindst […]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *