Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Søgemaskineoptimering til Google

Når man snakker søgemaskineoptimering herhjemme er det overvejende til søgemaskinen Google. Google står nemlig for 90-95% af alle søgninger på søgemaskiner i Danmark. Derfor er der sundt fornuft i at tilrettelægge sin søgemaskineoptimering så den tilgodeser Google bedst muligt.

Generelt er de mest udbredte søgemaskiner i Danmark Google, Yahoo og Bing. De har forskellige algoritmer, som gør at en hjemmeside om billard ikke nødvendigvis får samme placering i alle søgemaskinerne. Når man snakker søgemaskineoptimering til Google, skal man selvfølgelig kigge på alt det der kan forbedre din sides ranking på selve sitet, men derudover er det så utroligt vigtigt at kigge på indgående links også. Især når man laver søgemaskineoptimering til Google er det vigtigt at få mange relevante links til din hjemmeside.

Få et tilbud på søgemaskineoptimering til google

Du kan selvfølgelig selv gøre en indsats for at få flere indgående links til din hjemmeside. Tag din telefonliste eller stakken af visitkort, og kontakt alle dine leverandører, og andre der er afhængige af at det går dig godt. Overtal dem til at oprette et link til dig fra deres hjemmeside.

Udover dine leverandører og andre samarbejdspartnere er der rigtig mange steder man kan opnå relevante links til ens hjemmeside – Er du selv løbet tør for kilder kan du tage fat i mig, så kan jeg tilrettelægge en linkbuilding kampagne der virker – eller kigge på dine muligheder for søgemaskineoptimering til Google og de andre søgemaskiner. Skriv en besked, eller ring i dag på 26 14 10 06

You may also like

Nyt tool til domæner

Vi har travlt med at bygge værktøjer. Det seneste skud på stammen er crawlr.dk. Crawlr er en ny service, som overvåger danske domænenavne. Vi tjekker både registrerede domæner, indekserer indhold, tjekker links til domæner og meget mere. Men den mest interessante feature er nok, at du kan bruge crawlr til at finde slettede domænenavne. Vi […]

Nethandel giver fysiske butikker mulighed for udvikling

Det er ikke en hemmelighed, at mange forbrugere bruger de fysiske butikker som showrooms, for derefter at gå hjem og købe produkterne på internettet og det må detailhandlen udnytte bedst muligt. Som indehaverne af mange af butikkerne i Hjørring ganske rigtigt udtrykte i Nordjyske d. 13. marts, og i TV2Nord den 23. marts, så er […]

SEOnord udvider

Det sidste halve år har været helt fantastisk for SEOnord. Kunderne og opgaverne er strømmet til, og det har været svært at følge med ene mand. Derfor har jeg fra 1. marts ansat Lene Christiane som kommunikationsmedarbejder. Lene kommer fra et job som projektmedarbejder i Frederikshavn Erhvervsråd, og er uddannet cand. mag. i kultur, kommunikation […]