Per Allerup

Internettet er kommet for at blive

from the blog.

Søgeordsoptimering – Vejen til topresultater i Google

Det er egentlig det det handler om. Vil du til tops i de fleste søgemaskiner, skal du optimere din side og dine tekster til de søgeord som dine brugere anvender, og ikke de søgeord du mener de anvender.Søgeordene er grundstenen i dine Google adwords eller søgemaskineoptimering

I Danmark er den største søgemaskine Google, som står for ca. 93% af alle søgninger. Vil du have din del af de besøgende? Så bør du overveje en søgeordsoptimering af din hjemmeside op mod de søgeord som dine kunder anvender. Kender du selv dine vigtigste søgeord, og hvis du gør, kunne du tænke dig at få endnu flere gode søgeord at søgeoptimere din hjemmeside med?

Få tilbud på søgeordsanalyse

Fejlen mange webmastere begår er, at de optimerer til en gruppe af søgeord, mens deres kunder søger efter nogle andre søgeord. På den måde får man ikke signaleret at man faktisk kan opfylde kundens behov, for hun ser aldrig din hjemmeside, når du ikke har lavet en ordentlig søgeordsoptimering.

Hvordan foregår søgeordsoptimering

Al søgeordsoptimering starter med en grundig søgeordsanalyse. Ud fra historiske data og forskellige værktøjer kan man kortlægge hvilke søgeord det er relevant at søgeoptimere på, og så indrette sine tekster, overskrifter og titler efter det. Så vil du opdage at du pludselig får langt flere målrettede og konverterende besøgende end tidligere, hvor du måske blev fundet på irrelevante søgeord.

Google Adwords er også søgeoptimering

Hvad enten du ønsker besøgende og kunder via. organisk søgemaskineoptimering, eller du betaler for dem via ppc kampagner som google adwords er det meget vigtigt at arbejde med de søgeord som dine kunder bruger. Derfor bør en søgeordsanalyse være det første du kaster dig over, når du skriver en tekst eller laver en adwordsannonce.

Vil du være sikker på at få den helt rigtige søgeordsoptimering? Så få et tilbud i dag

You may also like

Hvordan får jeg min virksomhed på Google Maps?

Du har måske bemærket de lokale resultater, som kommer frem når du laver en søgning på Google? Det er resultater fra Google Maps – eller Google Places, og du kan helt selv bestemme indholdet i visningen. De lokale resultater og kortvisningen kommer frem, når Google vurderer at det man søger er overvejende lokalt. Det kan […]

Check for duplicate content

Værktøjer til duplicate content Det er desværre begrænset hvad der findes af gratis værktøjer til at chekke for problemer med duplicate content, men der findes dog nogle få gratis: Virante Duplicate Content Online værktøj, hvor du kan tjekke et domæne for duplicate content. Med værktøjet kan du undersøge din hjemmeside for følgende duplicate content fejl: […]

Hvad er søgemaskineoptimering?

Det kan godt virke lidt underligt, alt det der med SEO, søgemaskineoptimering osv, men i bund og grund er det egentlig meget simpelt at forklare. Søgemaskinerne er jo egentlig noget software, som crawler nettet, og indekserer det indhold som de finder. Det sker ud fra den kode, som ligger til grund for søgemaskinen – også […]