Det er egentlig det det handler om. Vil du til tops i de fleste søgemaskiner, skal du optimere din side og dine tekster til de søgeord som dine brugere anvender, og ikke de søgeord du mener de anvender.Søgeordene er grundstenen i dine Google adwords eller søgemaskineoptimering
I Danmark er den største søgemaskine Google, som står for ca. 93% af alle søgninger. Vil du have din del af de besøgende? Så bør du overveje en søgeordsoptimering af din hjemmeside op mod de søgeord som dine kunder anvender. Kender du selv dine vigtigste søgeord, og hvis du gør, kunne du tænke dig at få endnu flere gode søgeord at søgeoptimere din hjemmeside med?
Få tilbud på søgeordsanalyse
Fejlen mange webmastere begår er, at de optimerer til en gruppe af søgeord, mens deres kunder søger efter nogle andre søgeord. På den måde får man ikke signaleret at man faktisk kan opfylde kundens behov, for hun ser aldrig din hjemmeside, når du ikke har lavet en ordentlig søgeordsoptimering.
Hvordan foregår søgeordsoptimering
Al søgeordsoptimering starter med en grundig søgeordsanalyse. Ud fra historiske data og forskellige værktøjer kan man kortlægge hvilke søgeord det er relevant at søgeoptimere på, og så indrette sine tekster, overskrifter og titler efter det. Så vil du opdage at du pludselig får langt flere målrettede og konverterende besøgende end tidligere, hvor du måske blev fundet på irrelevante søgeord.
Google Adwords er også søgeoptimering
Hvad enten du ønsker besøgende og kunder via. organisk søgemaskineoptimering, eller du betaler for dem via ppc kampagner som google adwords er det meget vigtigt at arbejde med de søgeord som dine kunder bruger. Derfor bør en søgeordsanalyse være det første du kaster dig over, når du skriver en tekst eller laver en adwordsannonce.
Vil du være sikker på at få den helt rigtige søgeordsoptimering? Så få et tilbud i dag